Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kowpatrycja | użytkownik

imię i nazwiskoPatrycja Kowalczyk adresBolesławiec zarejestrowany06.09.2008 @17:49:44 ostatnio na stronie26.09.2017 @09:49:16
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty28 komentarze629 posty na forum5

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~sakurachan    28.08.2009 @17:52:28
Dziękuję!!
_______
'There is no such thing as coincidence... there is only Hitsuzen' - Yuuko

~Katuss    24.08.2009 @22:41:44
Dzięki za krytykę fakt trochę na szybko i trochę nie wyszło jak chciałem z braku umiejętności Mam nadzieje że następne prace już będą zadowalające
~sakurachan    23.08.2009 @12:55:49
Dzięki!!
_______
'There is no such thing as coincidence... there is only Hitsuzen' - Yuuko

~zuzika    22.08.2009 @19:25:21
nie no spoko.tylko wyraziłam jak to wg mnie wygląda. poza tym myślę, że wszystko jeszcze w rysowaniu nie raz Ci się zmieni. :P
~majkawes    22.08.2009 @19:25:11
sie napisałaś..

nie urosły. hehe :D
no .. dobra.
wiem wiem..
tak tylko napisałam po prostu co --> ja <-- myślę o tej pracy.
inni mogą myśleć co innego.
to moja opinia
_______
we have to keep it rocking so no one comes a knocking
~zuzika    22.08.2009 @19:19:06
długie i chude też może być proporcjonalne http://fc02.deviantart.com/fs16/f/2007/129/3/3/Creating_Falling_Stars____by_kmye_chan.jpg
nie chodzi o to, że nie lubię długich i chudych
~majkawes    22.08.2009 @19:14:28
no bo jest (tffasz. ) troszkę niepropocjonalna.
kąciki oczu dotykają konturu twarzy .( no nie wiem jak to wytłumaczyć.. )
a i no taka trójkątna ta twarz..
powinno być coś około http://www.digart.pl/praca/1919652/Death_-_Gaara.html
bo tu widać trochę kości policzkowe. (nie wiem jak to sie nazywa :D)
a u cb nie.. http://img22.imageshack.us/img22/2217/allelujay.jpg

błahah.
a gdzieś czytałam że manga jest fajna bo są duże cyce
xD
_______
we have to keep it rocking so no one comes a knocking
~spiderp25    22.08.2009 @18:24:01
Dzięki. Pozdrawiam.
_______
Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie pisz, nie ogladaj i nie ukrywaj. Daj szanse innym
~Solceress    22.08.2009 @18:23:09
Przypadkowa ruda panna, ale mężczyzna mój też twierdzi, że jakby mi oczy na zielone zmienić i uszy wyciągnąć to mogłabym to być ja;D <dobra rudość nie jest zła> Fajnie,że się podobaaa
_______
Plakat z Twojego pliku ? --> http://solceress.w.interia.pl
~sakurachan    16.08.2009 @13:03:56
Miło, że się podoba
_______
'There is no such thing as coincidence... there is only Hitsuzen' - Yuuko

~laycass    15.08.2009 @14:52:43
dziękować
_______
私の愛の生活、平和と愛
~Shizzi    15.08.2009 @10:08:47
Już nie miałam co poprawiać, bo podobała mi się Jedynie nos poszedł do korekty.
_______
'Dlaczego w poezji wielkiego poety, Juliusza Słowackiego, mieszka nieśmiertelne piękno, które zachwyt wzbudza?'
~UglyGirl    12.08.2009 @21:49:25
żywicę zakupiłam na allegro a bioderka takie miały być
dzięki i pozdro !
_______
Beatrycze von Harden
~sakurachan    11.08.2009 @17:02:16
Dziękuję ślicznie za łocza! i za komentarze
_______
'There is no such thing as coincidence... there is only Hitsuzen' - Yuuko

~Shizzi    10.08.2009 @10:04:27
O, to wyslij mi na maila, bo ciekawa jestem
_______
'Dlaczego w poezji wielkiego poety, Juliusza Słowackiego, mieszka nieśmiertelne piękno, które zachwyt wzbudza?'
~Shizzi    10.08.2009 @09:56:06
Jeszcze za mało włosów? No nie xD Profil też mi jakoś nie bardzo leży, ale może po kolorowaniu będzie wyglądał trochę lepiej. Muszę jeszcze powyłapywać błędy w tym linearcie zanim zacznę kolorować.
A kiedy będzie Twoja kolorowa wersja mojej panny demon? :D
_______
'Dlaczego w poezji wielkiego poety, Juliusza Słowackiego, mieszka nieśmiertelne piękno, które zachwyt wzbudza?'
~kochopuszek    09.08.2009 @20:32:26
dzięki za odwiedziny i ocene. No właśnie miałam problem z ta twarzą, jakoś mi nie wyszła tak jak miała byc ;p
~Solceress    08.08.2009 @14:09:15
już obserwuję jakiś czas- ale nie kliknęło mi się wcześniej:D
_______
Plakat z Twojego pliku ? --> http://solceress.w.interia.pl
~Solceress    08.08.2009 @13:33:04
no w SD mi się takie nóżki podobają (może odrobinkę chudsze jeszcze mogłyby być ;D), bo mniejsza postać z patykami z nóżek wygląda, jakby się połamać miała;D
_______
Plakat z Twojego pliku ? --> http://solceress.w.interia.pl
~sakurachan    03.08.2009 @15:01:22
Tak wieeem, dłonie mi nie wyszły. Ale tło zmieniło trochę kolor, "zbrązowiało", jest bardziej żółto-pomarańczowe
dzięki! :D
_______
'There is no such thing as coincidence... there is only Hitsuzen' - Yuuko

~AdrillA    31.07.2009 @20:19:44
Niee, najpierw prześlę je Tobie. Obiecałam przecierz.
Tak wogóle to w poniedziałek powinnaś je dostać. Kumpel wraca, dostęp do skanera (wkońcu) będzie.
~Shizzi    30.07.2009 @14:53:40
Owszem, nie mam nic przeciwko Twojej wersji kolorystycznej mojego lineartu ^^
_______
'Dlaczego w poezji wielkiego poety, Juliusza Słowackiego, mieszka nieśmiertelne piękno, które zachwyt wzbudza?'
~spiderp25    29.07.2009 @16:46:53
Hehe. Bardzo mi milo.:P
_______
Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie pisz, nie ogladaj i nie ukrywaj. Daj szanse innym
~spiderp25    29.07.2009 @16:41:06
Istnieje. To jest auto.
_______
Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie pisz, nie ogladaj i nie ukrywaj. Daj szanse innym
~spiderp25    29.07.2009 @16:32:38
Dzięki. Nie to nie jest Jared.
_______
Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie pisz, nie ogladaj i nie ukrywaj. Daj szanse innym
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt